Pont annyi, amennyit beleteszel.



Loading


Gyógyszerhatástan és toxikológia

Általános leírás a tárgyról

  • A képzésben jelentős hangsúlyt kap a gyógyszerek szervezetbeni sorsa, a gyógyszerek hatásmódja és a korszerű terápiás indikációk oktatásának.
  • Két féléves tantárgy gyakorlati és tantermi előadásokkal. Az előadások látogatása ajánlott, megkönnyíti a felkészülést. A tankönyv túl sok információt tartalmaz, amelyből nehezen szűrhető le, mi fontos egy vizsgára.
  • Ezen tárgy a negyedév egyik legnehezebb tárgya, elegendő időt foglalkozz vele…
  • A gyógyszerlistán lévő hatóanyagnevek (vastag betűsek)elsajátítása a sikeres dolgozatok és vizsgák elvégzésének feltétele.
  • Félévente 2 zh van, melyek maximum kétszer javíthatóak. Ha nem érsz rá, vagy beteg vagy, azt előre jelezd a tanulmányi felelősnek. Félév végén kollokvium a gyakorlatvezetőnél van, tanév végén szigorlat.
  • A TÁRGY FOLYAMATOSAN FEJLŐDIK, FRISSÜL, ÍGY ÓVATOSAN, KÖRÜLTEKINTÉSSEL HASZNÁLJÁTOK A RÉGEBBI ANYAGOKAT
A tárgy adatlapja
kódja a Neptunon
típus előadás + gyakorlat
intézet Gyógyszerhatástani Intézet
intézet honlapja http://semmelweis-egyetem.hu/gyogyszerhatastan/
címe, elérhetősége H - 1089 Budapest, Nagyvárad tér 4., 8. emelet, tel: 56217
oktatási felelős Dr. Szökő Éva
elérhetősége
számonkérés típusa év közben első félévben:
jegymegajánlás/tanulmányi verseny
félévek száma 2
vizsga típusa

Tankönyvek, jegyzetek

Biztosan kelleni fog
Ha érdeklődsz, további könyvek, jegyzetek
  • 2012. szeptemberi infó: a fénymásoldában elérhető rendkívül szuper minőségű kézzel írott előadásjegyzet!!
  • rovidfarmakologia.pdf → neten terjengő anyag, lehet, hogy hasznos (ha valaki ismeri már, írjon róla véleményt ide)

További segédanyagok

Kidolgozott tételek

  • hatstan_ttelek.pdf → jó minőségű, de mindenképpen szükséges hozzá az aktuális évi előadás anyaga is!!!
  • hata_stan.docx → puska-verzó-szerű, elég tömör, rövid

Előadások

régebbi évek

2011/12 tanév

Hasznos tippek, tanácsok


QR Code
QR Code Gyógyszerhatástan és toxikológia (generated for current page)